Neodkazujte na Facebooku na weby kopírující obsah

Kopírování článků a obsahu obecně z jednoho webu na druhý je bohužel smutnou praxí. Když správci webu nemají čas nebo chuť tvořit vlastní obsah, jednoduše si najdou na internetu webovou stránku (často konkurenční nebo z obdobného oboru) a obsah kopírují na svůj web.

Google se s tímto snaží bojovat a penalizuje weby s „kradeným“ obsahem ve svých výsledcích vyhledávání. Podobně postupuje i Facebook a příspěvky odkazující na weby s kopírovaným obsahem bude svým uživatelům zobrazovat minimálně. Facebook tak pokračuje ve své snaze nezobrazovat svým uživatelům odkazy na nekvalitní stránky.

Pokud na svém FB profilu odkazujete zejména na svůj web, ujistěte se, že na něm máte originální obsah. V případě, že odkazujete na různé weby na internetu (například publicistika, informování o zajímavých článcích apod.), zkontrolujte si, že cílíte na autentické weby, které jsou zdrojem prezentovaných informací.

Co poradit na závěr? Jen zopakujeme naše obvyklé doporučení – tvořte originální, zajímavý obsah s přidanou hodnotou pro uživatele. Jen tak budete mít úspěšné nejen webové, ale i Facebook stránky.