Analýzy a strategie pro FB

Když si Facebook řešíte interně vlastními silami, může se hodit mít nějakou oporu pro práci. Obecně je doporučováno postupovat dle schválené strategie. Strategie stanovují budoucí cíle, kterých má být dosaženo, i způsoby, jak cílů dosáhnout. Analýzy se týkají stávající situace, takže jsou užitečné, pokud je potřeba zjistit a zkontrolovat stávající stav vašeho profilu nebo například stránek konkurence.

Analýza FB profilů

V rámci analýzy FB profilu projdeme stávající stav vašeho profilu na Facebooku, upozorníme na nedostatky a poskytneme zcela konkrétní doporučení pro zvýšení výkonu profilu. Realizace doporučení vám pomůže dosáhnout marketingové cíle, které jste si pro sociální síť stanovili. Můžete si nechat udělat analýzu konkurenčních profilů, abyste zjistili, jak si vedete v porovnání s vaší konkurencí. Dostanete konkrétní doporučení, jak být na Facebooku úspěšnější, než konkurence.

Komunikační strategie pro Facebook

Je dobré mít zpracovanou a udržovat určitou komunikační strategii pro Facebook, která by měla říkat co, jak a kdy komunikovat fanouškům. Obvykle vychází z cílů komunikace, chování a zájmů fanoušků. Komunikační strategie je dokument vhodný zejména, pokud s profilem pracuje víc lidí, kteří by měli vystupovat jednotně. Je vhodnou oporou k tomu, aby se zabránilo nežádoucí nepravidelnosti a tematické nejednoznačnosti komunikace.

Strategie propagace FB profilu

Pokud je potřeba zvýšit množství fanoušků FB profilu, pomůže vhodná propagační strategie, dle které lze k tomuto cíli postupovat. Strategie propagace stanovuje vhodné způsoby a možnosti, jak profil co nejefektivněji propagovat a získávat tak pro něj fanoušky. Jedná se o cílenou propagaci vůči jasně definované cílové skupině, u které se předpokládá následné vhodné marketingové využití.

Chcete cenovou nabídku pro vaši konkrétní situaci? Jednoduše nás kontaktujte a zeptejte se na cokoliv, co vás zajímá ohledně analýz a strategií pro Facebook!