Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Jak dostat svůj web ve výsledcích vyhledávání na přední pozice? Jak udělat svůj web zajímavý pro uživatele i roboty vyhledávačů? Tím vším a ještě mnohým dalším se zabývá optimalizace pro vyhledávače neboli SEO (zkratka je z anglického Search Engine Optimization).

SEO audit webu a konzultace

Web projdeme a odhalíme základní nedostatky v oblasti SEO. Navrhneme konkrétní řešení a opatření, jak optimalizaci pro vyhledávače vašeho webu vylepšit. I když je práce na webu dlouhý a komplexní proces, je možné dosáhnout i se základními znalostmi celkem zajímavých výsledků a to obzvlášť vůči konkurentům, kteří se o optimalizaci webu nezajímají vůbec.

V rámci auditu můžeme projít i klíčová slova webu a upravit sestavu slov, se kterými web pracuje. Můžeme pomoct s přepsáním nebo napsáním textů obsahujících klíčová slova a nastavit základní metatagy (značky ve zdrojovém kódu), které vyhledávače zohledňují.

Psaní článků a dalšího obsahu

Při řešení otázky, jak se dostat na první stránku výsledků vyhledávání v Googlu dojde dřív nebo později na obsah webu. Zahraniční i domácí specialisté k tomu často používají anglickou frázi „Content is King“, neboli obsah je král. Myšlenka je taková, že bez aktuálního, relevantního, originálního a kvalitního obsahu nebude web zajímavý pro uživatele, a tím pádem ani pro Google. Proto lze doporučit pravidelné psaní článků, blogových příspěvků i jakéhokoliv dalšího kvalitního obsahu. Tuto tvořivou činnost zvanou copywriting obvykle děláme v rámci správy Facebook profilu, kde je rovněž potřeba mít kvalitní obsah. Nicméně jsme schopni nabídnout tvorbu obsahu a psaní článků i jako samostatnou službu v rámci podpory SEO webu.

Pokud byste měli zájem o naši pomoc, budeme rádi za kontakt.