Proč je Facebook vhodným řešením pro firmy a podnikatele? A je dobrým řešením pro všechny, když ho chce každý mít? Tady najdete základní informace, jak se postavit k Facebooku a případnému profilu firmy a podnikatele.
Firemní profil – nutnost nebo zbytečnost?
Těžko paušalizovat, ale v zásadě platí, že pro sektor B2B firemní Facebook stránky nepřinesou rentabilní efekt. Naopak velmi vhodný je Facebook pro firmy a podnikatele B2C, tedy zaměřené na koncového spotřebitele.
Výhody, které má Facebook pro podnikatele
- zvyšujete zainteresovanost a kontakt se stávájícími zákazníky
- můžete získat nové zákazníky – vlastní aktivitou, nebo být doporučeni
- můžete oslovit třetinu populace ČR a to hlavně lidi v produktivním věku
- budujete povědomí o značce a loajalitu
- podporujete opětovný nákup
- můžete provádět marketingové průzkumy
Správa Facebooku pro firmy
U firem platí ještě víc než u jiných subjektů, že sociální sítě musíte dělat buď dobře a nebo vůbec. Abyste dosáhli výhod popisovaných výše, budete potřebovat správný přístup a trpělivost. Stává se, že si někdo dělá samostatně správu firemního Facebooku, ztratí po dvou týdnech počáteční nadšení a efekt se nedostaví. Případně nadšení zůstává, ale efekt není takový, jak by mohl být z důvodu nevhodného přístupu.
Doporučujeme správu firemní stránky od SMM poradce, nebo si vyberte z našich dalších FB služeb, pokud chcete profil spravovat interními silami. Nabízíme pomoc formou konzultací, analýz, školení či poradenství pro FB.