Školení: Facebook marketing a práce s FB

Naučte se pracovat s Facebookem a využít jej pro marketingové účely! Školení Vám upravíme na míru, dle požadavků. Standardně se kurz zabývá níže uvedenými tématy, ze kterých se vybírá podle potřeb klienta. Témata, která to umožňují, doplňujeme i praktickým tréninkem s reálnou FB stránkou klienta nebo testovacím profilem.

Základy práce s Facebookem

Tematický okruh se zabývá základy práce na sociální síti a je zaměřen pro méně zkušené uživatele, kteří mají zkušenosti pouze s osobním profilem nebo případně ještě vůbec žádné.

  • Jak vypadá prostředí Facebooku, jak funguje
  • Jak založit krok za krokem profil pro firmu, město nebo organizaci
  • Jaké možnosti Facebook nabízí

Propagace a reklama na FB

Okruh se zabývá možnostmi propagace na sociální síti a reklamou na FB. Zaměření je zejména na placenou reklamu a její vyhodnocování.

  • Možnosti reklamních formátů na FB
  • Jaké jsou obecně možnosti propagace a jak je využít
  • Jak získávat fanoušky pro svůj profil
  • Vyhodnocování úspěšnosti reklam

Facebook marketing

V tomto okruhu se věnujeme možnostem, které Facebook nabízí pro marketing. Naučíme se víc o využití FB jako nástroje online marketingu.

  • Postavení Facebooku mezi sociálními sítěmi v ČR
  • Možnosti FB pro marketing a nástroje, které nabízí
  • Jak komunikovat (včetně řešení krizových situací)
  • Pořádání soutěží
  • Propojení Facebooku s dalšími kanály online marketingu
  • Jak vyhodnocovat úspěšnost

Školení: Facebook marketing

Organizace a cena školení

Školení je vždy zaměřeno pouze na konkrétního klienta (firmu, město nebo organizaci) a účastnící kurzu jsou pouze z řad daného klienta. Počet účastníků není rozhodující, průměrně se pohybuje v rozmezí 1 – 5 lidí. Cena je vždy dohodou a závisí na rozsahu školení a organizačních podmínkách (zejména prostory školení a dopravní náklady). Průměrně se celková cena takového firemního FB školení pohybuje kolem 7000,- Kč (nejsme plátci DPH). Pokud máte zájem o nezávaznou nabídku školení, kontaktujte nás se svými požadavky.