Reference: školení Facebook marketingu

Děkujeme obci Kravaře za souhlas se zveřejněním reference. Obec Kravaře v okrese Česká Lípa u nás poptala založení Facebook profilu obce a zaškolení pracovnic infocentra obce. Po školení jsme ještě poskytli několik hodin konzultací. Protože počáteční zkušenosti s FB byly u klienta spíše základní, školení bylo zaměřeno na širší spektrum témat – základy práce s Facebookem organizace, nastavení stránek, komunikace a marketing na sítích Facebook a Instagram. Instagram byl ve školení zahrnut spíše teoreticky, jelikož Kravaře plánují jeho využití v budoucnu, ale aktuálně obec svůj profil na IG nemá. Facebook jsme naopak školili téměř výhradně prakticky, s využitím FB stránek obce. Pro ukázky dobré praxe jsme využili profily jiných měst a obcí na Facebooku.

Identifikace zákazníka a projektu

Zákazník: Obecní úřad Kravaře, náměstí 166, 47103 Kravaře
Kontaktní osoba zákazníka zodpovědná za referenci: Denisa Zajícová, Infocentrum Kravaře
Dodaná služba: Založení Facebook profilu obce, školení práce s FB, konzultace
Doba spolupráce: 15. 6. 2025 – 15. 8. 2025

Rozsah spolupráce a dodaných služeb

Záměrem klienta bylo začít komunikovat na Facebooku pořádně. Dle místního šetření zaměstnanců infocentra obce existuje mezi občany poptávka po získávání informací o dění v Kravařích a okolí prostřednictvím sociálních sítí. V minulosti již Facebook zkoušeli, ale bez dostatečných znalostí a zkušeností neměli očekávané výsledky. Jelikož bylo přáním vedení obce začít od nuly, bylo první dodanou službou založení Facebook profilu obce. Nový profil obce jsme následně nastavili a předali zaměstnancům klienta.

Správné založení FB profilu naší obce bylo základním požadavkem, což se v minulosti předchůdcům nepodařilo. Dále bylo naším cílem využití stránek na maximum, což nás přimělo k dalšímu proškolení.

Denisa Zajícová, Infocentrum Kravaře

Školení Facebook marketingu

Po založení profilu následovalo samotné školení. Neděláme veřejné kurzy, které mají obvykle obecné zaměření, ale výhradně vnitrofiremní školení určené pouze pro potřeby zaměstnanců klienta. Díky našim mnohaletým zkušenostem s prací na sociálních sítích pro města a obce jsme již po krátké diskusi s představiteli Kravař byli schopni nabídnout přínosné školení na míru za rozumnou cenu.

Každému, kdo se začíná pohybovat na soc. sítích bych doporučila školení. Osobně dávám přednost individuálnímu přístupu. Nemám pak pocit, že dotazy zdržuji ostatní a necítím se trapně. Celkem jsem oslovila tři školící firmy, vaše nabídka byla nejsrozumitelnější a nejrychlejší.

Denisa Zajícová, Infocentrum Kravaře

Co se týče náplně samotného školení, zaměřili jsme se na školení základů práce s Facebookem organizace, komunikaci a marketing na FB. Šlo nám o předání nutných znalostí a vybraných zkušeností z praxe potřebných pro práci s Facebook profilem organizace (obce) a pro využití FB na komunikační a marketingové účely.

Na školení na nás nejvíce zapůsobila odbornost a znalosti školitele. Předání některých osobních zkušeností bylo bonusem navíc.

Denisa Zajícová, Infocentrum Kravaře