Facebook školení – proč zvolit nás?

Na českém online trhu již existuje řada agentur i jednotlivců na volné noze nabízejících školení pro Facebook. Jak si vybrat? Nebojte se, nebudeme se pokoušet o žádné rádoby objektivní hodnocení konkurence. To rádi přenecháme nezávislým odborným médiím či přímo klientům. Tady půjde opravdu jen o výčet hlavních argumentů, proč zvolit školení od nás. Nejde o naše argumenty, ale o souhrn argumentů našich klientů, proč si v četné konkurenci vybrali právě naše Facebook školení.

Obsah FB školení – individuální a na míru

Obsah školení určuje, co se na školení naučíte. Samozřejmě by měl odpovídat potřebám konkrétního klienta, i úrovni jeho znalostí. Nabídka na FB školení od nás vždy obsahuje osnovu školení, aby měl klient přehled o tom, co se naučí. Rovněž je důležité, jak je osnova a náplň školení sestavena. Na nás klienti oceňují, že obsah Facebook kurzu je jim vždy sestaven na míru. Dle požadavků a potřeb klienta sestavíme kurz vždy odpovídajícím způsobem.

Pokud klient s firemním Facebookem teprve začíná, nezačneme vysvětlováním způsobů propagace na sociálních sítích. Začneme vysvětlením základů práce na FB, ovládáním a funkcemi sítě. Když je klient zkušený uživatel PPC systémů jako např. Google AdWords, nebudeme ho nudit a ztrácet čas školení vysvětlováním principů fungování PPC kampaně. Tento přístup je prakticky nemožný u hromadného školení např. pro 8 lidí, kdy každý je z jiného oboru a má různou znalost marketingu na sociálních sítích. U našich FB školení nemusíme mluvit obecně – přímo si vykládáme o profilu klienta a ukazujeme si na něm konkrétní probíraná témata. Přijedeme za klientem, takže účastníci školení nemusí ztrácet svůj produktivní čas cestováním.

Lokalita: Facebook školení Brno, Ostrava, Olomouc, Zlín

Dalším důležitým faktorem, dle kterého naši klienti vybírali, je lokalita. Lokalita přímo ovlivňuje i cenu školení. Čím menší je vzdálenost mezi klientem a lektorem, tím jsou dopravní náklady nižší. Samozřejmě se tak jeví jako ideální volba lektor pro Facebook školení ze stejné lokality (města) jako je klient. Pokud ale není v dané lokalitě k dispozici školitel schopný nabídnout požadovaný obsah školení nebo je jeho cenová nabídka vysoká, může se vyplatit lektor z jiné lokality, který bude v součtu nákladů školení a dopravy levnější.

Vždy je proto potřeba porovnávat celkovou finální cenu za školení. Naší primární doménou je Brno a jižní Morava. Přesto jsme vícekrát získali klienty pro školení i z Olomouckého, Zlínského či Moravskoslezského kraje.

Cena školení pro firemní Facebook profil

Říká se, že cena je vždy až na prvním místě. Ani u firemních FB školení tomu není jinak. Naše kurzy se pohybují v rozmezí 5000 – 8000,- Kč, což je přívětivá cena i pro menší a střední firmy. Například v případě firemního školení v Ostravě v prostorách klienta se dostaneme na celkovou cenu pod 8000,- Kč již včetně cestovních nákladů (nejsme plátci DPH)! Více klientů se přiznalo, že si nás vybrali mezi obdobnými nabídkami kvůli ceně a je to naprosto v pořádku.

Naše individuální Facebook školení v prostorách klienta vyjde obvykle levněji než poslat dva zaměstnance na obecné hromadné školení. Přitom se ho za stejnou cenu může účastnit i více lidí, klidně až pět. A navíc budou obsažené informace zodpovídat přesně potřebám daného klienta. Proč jsme levnější než konkurence? Není to nižší kvalitou školení, o tom se lze na požádání přesvědčit u některého referenčního klienta. Je to pouze tím, že děláme jen sami na sebe a nemusíme platit drahé kanceláře, asistentky či obchodní zástupce. Kontaktujte nás, rádi vysvětlíme, jak dělat Facebook marketing.