Školy, školky, knihovny, občanská sdružení, neziskové organizace a další instituce, které jsou relativně dostatečně samostatné na to, aby tvořili vlastní komunikaci, můžou využít jako další kanál i Facebook.
Profil na Facebooku pro instituce a organizace
Většina institucí a organizací potřebuje oslovit lidi a nabídnout jim svoje služby zcela analogicky, jako to dělají komerční firmy a podnikatelé. Na rozdíl od nich ale nemají na tuto činnost obvykle vyčleněné ani lidi, ani prostředky – tedy nemají marketing v pravém slova smyslu. Jak tedy na to? I když nechci tvrdit, že Facebook profil vyřeší všechno, je určitě levnou a efektivní cestou, jak lze postupovat.
Výhody, které má Facebook pro instituce a organizace
- možnost oslovit více lidí a získat je pro svoje služby
- lepší komunikace se stávajícími „klienty“
- budování vztahů a image
- levná forma vlastní propagace
- získávání zpětné vazby na svou činnost
Oficiální stránky na Facebooku
Můžete mít oficiální stránky na Facebooku spravovány bezstarostně a soustředit se plnou silou na to co vám jde nejlíp – na vaši hlavní činnost. Přenechte správu profilu na facebooku profesionálům.