Hashtagy na Facebooku

Od poloviny června (přesněji 12.6.) zavedl Facebook možnost využívání tzv. Hashtagů. Co je to vlastně ten „hashtag„? Je to značka, kterou můžete použít, když budete mluvit o nějaké obecně známé věci (například o události, celebritách nebo veřejných tématech). Když tedy napíšete ve svém příspěvku třeba #NBAFinále, vytvořili jste hashtag.

K čemu jsou dobré hashtagy na sociálních sítích?

Podobně jako je již delší dobu zvykem na jiných sociálních sítích (Instagram, Twitter, Tumblr, nebo Pinterest) můžeme tedy nyní i na FB vytvořit ve svém příspěvku hashtag. Tím vlastně zařadíme tento příspěvek mimo jiné do skupiny příspěvků na dané téma, např. na téma #NBAFinále. K čemu je dobré, aby byl příspěvek v takové skupině?

  1. Ve vyhledávacím políčku můžou uživatelé vyhledávat konkrétní hashtag, aby našli příspěvky na dané téma a zjistili, co se o dané věci na síti mluví.
  2. Hashtagy v příspěvcích jsou klikatelné, takže je možné jedním klikem zobrazit příspěvky na související téma.

Je to dobrý způsob, jak oslovit nové uživatele a vyjádřit se k tématům, která hýbou světem (nebo alespoň hýbou Facebookem :)).