Cílová skupina maminek na FB hýří aktivitou

Říká se, že mateřská dovolená by se neměla nazývat „dovolenou“, protože člověk se na ní celý den nezastaví a o nějakém odpočinku nemůže být řeč. Studie Facebooku ovšem naznačují něco jiného a pro některé marketéry zajímavého…

Aktivní matky na sociální síti

Matky jsou jednou z nejaktivnějších skupin na Facebooku vůbec. Častěji komentují, lajkují, zveřejňují svoje statusy nebo se stávají fanoušky stránek. Výzkum ve Velké Británii ukázal, že až 88% matek, které mají FB účty, se přihlašuje každý den. Oproti jiným (průměrným) ženám mají více přátel, dvakrát tolik komentují, jsou fanoušky téměř dvojnásobku stránek a zveřejňují téměř dvojnásobný počet statusů. Je obdivuhodné, jak se přitom všem ještě postarají o děti a domácnost 🙂

Marketéři cílící na maminky

Prodáváte pleny, provozujete školku nebo máte jiný dobrý důvod pokoušet se marketingově oslovovat právě skupinu maminek? Ideální čas pro vás je mezi polednem a třetí hodinou. Pokud chcete na FB především získat návštěvnost pro svůj web, pak vězte, že matky se připojují ve velké míře přes mobilní zařízení. Myslete tedy na responsivní design!

Co hledají mámy na Facebooku?

Sociální sítě maminkám vyhovují, protože svá nákupní rozhodnutí činí hlavně na základě doporučení známých a taky se rády podělí o svá doporučení. Tato cílovka se zajímá především o slevy a slevové akce jsou také hlavním důvodem, proč se mámy stávají fanoušky firemních stránek. Jestli jim chcete servírovat obsah na míru, slevové kupony či jiné výhodné akce budou mít jistě kladné ohlasy. Pokud byste s tím potřebovali poradit, mohu nabídnout navržení vhodné strategie pro FB přímo pro vaše podnikání.