Nové možnosti fundraisingu na FB

Facebook přináší nové možnosti pro neziskové projekty. Získávání peněz pro dobročinné projekty (fundraising) mohou tyto novinky usnadnit. FB tak reaguje na společenskou poptávku, která na síti už existovala, protože příspěvky s cílem sbírání peněz se na Facebooku objevují poměrně pravidelně.

Osobní sbírka (Personal Fundraisers)

Umožňuje uživatelům vytvářet stránky pro účely fundraisingu. Lze zvolit kategorii projektu a napsat k němu podrobné informace včetně obrázků či videa. Po schválení ze strany FB vznikne stránka umožňující získávat pro projekt peníze. Výhodou personal fundraisers je to, že dárci přispívají přímo v prostředí Facebooku a přes zajištěné platební brány.

Ostatní výhody sociální sítě jako je možnost pozvat svoje přátele na stránku nebo šíření informací dále samozřejmě zůstávají. Povědomí o sbírce tak narůstá na přátele přátel, protože dárci se mohou jednoduše pochlubit svým známým a požádat je o pomoc.

Tlačítko pro darování (donate)

Tlačítko pro darování lze přidat nejen do příspěvků ale i do živých videí. To umožňuje získávat peníze neziskovým organizacím peníze pro dobročinné účely v přímém vysílání, což je momentálně populární způsob.

Pokud potřebujete pomoct s internetovým marketingem svého dobročinného projektu ale nemáte rozpočet na tyto služby, oslovte mě s žádostí o pro bono konzultace pro neziskové organizace!