Využití poznámek na Facebooku – nepodceňujte Notes

Poznámky (angl. Notes) na Facebooku nejsou správci firemních profilů využívané tolik, jak by mohly. Proč se nevyplatí je podceňovat a jaký mohou mít význam?

Facebook Notes

Poznámky jsou na FB již delší dobu, nejde o novinku, i když dostaly od autorů Facebooku nedávno novou tvář a několik vylepšení. Proč se tedy příliš nepoužívají? V minulosti bylo jejich využívání častější, protože běžné příspěvky na zdi měly striktněji limitovaný počet znaků a FB Notes tak byly jedinou možností, jak napsat něco komplexnějšího – například příspěvek blogového formátu. V současnosti se ale postupným zvyšováním povolené délky dostaly příspěvky na téměř neomezenou velikost a poznámky tak ustoupily do ústraní.

Teď vypadají lépe, jsou přehlednější a mohou obsahovat titulní obrázek. Když využijete i možnosti formátování, můžete získat vhodnější formu pro svoje ucelené, delší příspěvky. Na zdi budou výraznější než standardní příspěvky.

Marketingové využití FB poznámek v komunikační strategii

Jak tedy využít FB poznámky v marketingové komunikační strategii pro firemní Facebook profil? Možností je více, v zásadě jsou vhodné pro většinu ucelených delších příspěvků. Pokud je potřeba představit publiku například nový produkt nebo službu, může se strukturovaný formát s obrázky hodit. Nebo pokud společnost udržuje firemní blog, může na FB zveřejňovat své vybrané příspěvky či jejich shrnutí. Poznámky lze využít také jako prostor pro podrobnější informace k některému tématu, který řešíte ve více příspěvcích.

Zkuste začlenit poznámky mezi vytvářený obsah a uvidíte sami. Firemní timeline bude pestřejší!