Nástroje pro tvorbu reklamních kampaní na FB
- Čvc, 27, 2015
- SOMAPS Consulting s.r.o.
Facebook představil některá zlepšení nástrojů pro tvorbu reklamních kampaní na této sociální síti. Vylepšení se týkají zejména Správce reklam, tedy nástroje ve kterém se reklamy editují a měří.
Reklamní PPC kampaně na Facebooku a vylepšení
Reklamní PPC kampaně na Facebooku, neboli FB ads, se dočkaly několika vylepšení, které potěší inzerenty a správce kampaní. Jde o výsledek spolupráce FB s agenturami a inzerenty, kteří reklamy spravují. Právě tyto subjekty delší dobu volali po rozhraní, kde by měřící nástroje byly pohromadě s nástroji k editaci. Měření je nyní k dispozici hned ve Správci reklam. Je tak možné ihned hodnotit úspěšnost kampaně a reagovat na umístění reklamních inzerátů.
Nástroj byl také doplněn o možnost automatického reportingu zvolené sady reklam. Další usnadnění práce přináší možnost editovat reklamy hromadně. Praktické je to zejména pro nastavování cen. Inzerenti s větším počtem reklamních kampaní, například větší firmy, určitě ocení i možnost vyhledávání inzerátů a tvorby nových kampaní kopírováním z podobných existujících.