Nástroje pro tvorbu reklamních kampaní na FB

Facebook představil některá zlepšení nástrojů pro tvorbu reklamních kampaní na této sociální síti. Vylepšení se týkají zejména Správce reklam, tedy nástroje ve kterém se reklamy editují a měří.

Reklamní PPC kampaně na Facebooku a vylepšení

Reklamní PPC kampaně na Facebooku, neboli FB ads, se dočkaly několika vylepšení, které potěší inzerenty a správce kampaní. Jde o výsledek spolupráce FB s agenturami a inzerenty, kteří reklamy spravují. Právě tyto subjekty delší dobu volali po rozhraní, kde by měřící nástroje byly pohromadě s nástroji k editaci. Měření je nyní k dispozici hned ve Správci reklam. Je tak možné ihned hodnotit úspěšnost kampaně a reagovat na umístění reklamních inzerátů.

Nástroj byl také doplněn o možnost automatického reportingu zvolené sady reklam. Další usnadnění práce přináší možnost editovat reklamy hromadně. Praktické je to zejména pro nastavování cen. Inzerenti s větším počtem reklamních kampaní, například větší firmy, určitě ocení i možnost vyhledávání inzerátů a tvorby nových kampaní kopírováním z podobných existujících.