Novinky ze světa Facebooku a sociálních sítí

Facebook bojuje proti blokování reklam

Facebook oznámil, že začne bojovat proti softwarovým nástrojům umožňujícím blokování reklam v internetovém prohlížeči. Důvod je jasný, reklamy představují pro Facebook hlavní zdroj příjmů a popularita softwarů, které uživatelům reklamy blokují, roste. Reklamy na Facebooku – FB Ads Snaha FB obejít algoritmy softwarů blokujících reklamy a svoje PPC reklamní formáty Facebook Ads uživatelům zobrazit je pochopitelná. Facebook si uvědomuje […]

Firmy zveřejnily na síť Facebook v roce 2015 o 36% víc příspěvků

I přes tvrzení některých „zaručených“ zdrojů, že Facebook již má svůj vrchol za sebou a bude v dalších letech spíš pozvolna upadat, firmy v minulém roce opět zvyšovaly svoji aktivitu. Je tedy zřejmé, že potenciál FB si uvědomují a míra jeho využívání nadále roste. Množství příspěvků firem na Facebooku se i v roce 2015 zvýšilo […]

Řazení příspěvků v news feedu – jak se dostat na zdi nahoru

Nedávno Facebook na své konferenci opět trošku poodkryl karty a nechal nás nahlédnout víc do způsobu, jakým řadí příspěvky v news feedu (na zdi) jednotlivým uživatelům. Firemním FB stránkám samozřejmě takové informace napovídají, jak tvořit svoje příspěvky ještě lépe. Systém řazení příspěvků na zdi Co tedy víme o řazení příspěvků na zdech jednotlivých uživatelů? Předně to, že […]

Využívejte FB události – pozvánky emailem

Využíváte FB události pro propagaci svých Facebook stránek a marketingové aktivity? Události nabízí několik výhod a teď se k nim přidává další – možnost pozvat na událost i lidi, kteří nemají na FB svůj účet. Stačí zadat emailovou adresu. Propagace události na FB Propagace události je na FB k dispozici od začátku, zvát na událost […]

Facebook školení – proč zvolit nás?

Na českém online trhu již existuje řada agentur i jednotlivců na volné noze nabízejících školení pro Facebook. Jak si vybrat? Nebojte se, nebudeme se pokoušet o žádné rádoby objektivní hodnocení konkurence. To rádi přenecháme nezávislým odborným médiím či přímo klientům. Tady půjde opravdu jen o výčet hlavních argumentů, proč zvolit školení od nás. Nejde o […]

Cílení příspěvků na specifické publikum

Facebook testuje další zlepšení možností cílení příspěvků. Tentokrát jde o rozšíření možnosti zaměření na specifické publikum. FB stránky v angličtině již mají úpravu nasazenou, časem by měla přijít řada i na ostatní profily. Proč řešit cílení příspěvku Do přeplněných News Feedů uživatelů Facebooku není snadné se dostat. Příspěvky firemních i jiných stránek, skupin či uživatelů […]

Využití poznámek na Facebooku – nepodceňujte Notes

Poznámky (angl. Notes) na Facebooku nejsou správci firemních profilů využívané tolik, jak by mohly. Proč se nevyplatí je podceňovat a jaký mohou mít význam? Facebook Notes Poznámky jsou na FB již delší dobu, nejde o novinku, i když dostaly od autorů Facebooku nedávno novou tvář a několik vylepšení. Proč se tedy příliš nepoužívají? V minulosti bylo […]

Reakce pomocí nových smajlíků aneb náhrada „dislike“ tlačítka

V poslední době se dost mluvilo o dislike tlačítku, tedy jakémsi „nelíbí se mi“. Představitelé Facebooku totiž prohlásili, že něco podobného chystají, aby bylo možné vyjádřit širší paletu emocí než jen tolik profláknuté „líbí se mi“. Teď tedy přichází do testování další možnosti rychlé reakce – smajlíky „Reactions emoji“. Reakce pomocí nových smajlíků Kromě reakce […]

Tlačítko dislike – nelíbí se mi

Facebook potvrdil, že pracuje na tlačítku „nelíbí se mi“. Uživatelé FB volali po této možnosti vyjádřit nesouhlas už velmi dlouhou dobu. Konečně se dočkali? Možná ano, ale jak už to na Facebooku chodí, nebude to přesně tak, jak by uživatelé chtěli… Dislike pro vyjádření empatie Z vyjádření Facebooku je zřejmé, že nové tlačítko dislike neboli „nelíbí […]

Nástroje pro tvorbu reklamních kampaní na FB

Facebook představil některá zlepšení nástrojů pro tvorbu reklamních kampaní na této sociální síti. Vylepšení se týkají zejména Správce reklam, tedy nástroje ve kterém se reklamy editují a měří. Reklamní PPC kampaně na Facebooku a vylepšení Reklamní PPC kampaně na Facebooku, neboli FB ads, se dočkaly několika vylepšení, které potěší inzerenty a správce kampaní. Jde o výsledek […]