Novinky ze světa Facebooku a sociálních sítí

Pro bono konzultace pro neziskové organizace

Jste veřejná nezisková či dobročinná organizace? Potřebovali byste konzultace či jinou pomoc ale nemáte rozpočet? Kontaktujte mě se stručným popisem organizace a požadované služby a můžeme se domluvit na pomoci PRO BONO. Pomoc zdarma pro organizace usilující o veřejné blaho Konzultace pro bono nabízím pro organizace usilující o veřejné blaho ve všech oblastech, kterými se […]

FB video reklama – plaťte jen za přehrání se zvukem

Videa na zdi Facebooku se často přehrávají bez zvuku, což může být pro inzerenty nevýhodné. Zvuk totiž bývá podstatnou součástí marketingového sdělení, které chce inzerent předat. Aby uživatel slyšel i zvuk, musí si ho na videu aktivně zapnout nebo video prokliknout. Znamená to, že se o video zajímá. Pokud se nezajímá, zřejmě video jen přescrolluje […]

Facebook příspěvky velkým písmem (fontem)

V poslední době se na Facebooku začaly objevovat některé příspěvky napsané velkým písmem, značně větším než jiné příspěvky. Oproti běžnému písmu o velikosti 14 bodů má nový větší font velikost až 24 bodů, a to už dělá na zdi viditelný rozdíl. Kratší post znamená větší písmo Uživatelé ani správci FB stránek si nemohou vybrat jak […]

Rychlost načtení příspěvků nově ovlivňuje řazení News Feedu

Facebook opět přistoupil k úpravě algoritmu, který seřazuje příspěvky v news feedu (na zdi) uživatele. Nyní se k existujícím faktorům přidává nový – rychlost načtení příspěvku. Hlavním cílem je zřejmě lepší optimalizace pro mobilní telefony, které obecně mají pomalejší připojení. Řazení příspěvků v news feedu Není tomu dávno, co jsme psali o tom, že Facebook […]

Facebook bojuje proti blokování reklam

Facebook oznámil, že začne bojovat proti softwarovým nástrojům umožňujícím blokování reklam v internetovém prohlížeči. Důvod je jasný, reklamy představují pro Facebook hlavní zdroj příjmů a popularita softwarů, které uživatelům reklamy blokují, roste. Reklamy na Facebooku – FB Ads Snaha FB obejít algoritmy softwarů blokujících reklamy a svoje PPC reklamní formáty Facebook Ads uživatelům zobrazit je pochopitelná. Facebook si uvědomuje […]

Firmy zveřejnily na síť Facebook v roce 2015 o 36% víc příspěvků

I přes tvrzení některých „zaručených“ zdrojů, že Facebook již má svůj vrchol za sebou a bude v dalších letech spíš pozvolna upadat, firmy v minulém roce opět zvyšovaly svoji aktivitu. Je tedy zřejmé, že potenciál FB si uvědomují a míra jeho využívání nadále roste. Množství příspěvků firem na Facebooku se i v roce 2015 zvýšilo […]

Řazení příspěvků v news feedu – jak se dostat na zdi nahoru

Nedávno Facebook na své konferenci opět trošku poodkryl karty a nechal nás nahlédnout víc do způsobu, jakým řadí příspěvky v news feedu (na zdi) jednotlivým uživatelům. Firemním FB stránkám samozřejmě takové informace napovídají, jak tvořit svoje příspěvky ještě lépe. Systém řazení příspěvků na zdi Co tedy víme o řazení příspěvků na zdech jednotlivých uživatelů? Předně to, že […]

Využívejte FB události – pozvánky emailem

Využíváte FB události pro propagaci svých Facebook stránek a marketingové aktivity? Události nabízí několik výhod a teď se k nim přidává další – možnost pozvat na událost i lidi, kteří nemají na FB svůj účet. Stačí zadat emailovou adresu. Propagace události na FB Propagace události je na FB k dispozici od začátku, zvát na událost […]

Facebook školení – proč zvolit nás?

Na českém online trhu již existuje řada agentur i jednotlivců na volné noze nabízejících školení pro Facebook. Jak si vybrat? Nebojte se, nebudeme se pokoušet o žádné rádoby objektivní hodnocení konkurence. To rádi přenecháme nezávislým odborným médiím či přímo klientům. Tady půjde opravdu jen o výčet hlavních argumentů, proč zvolit školení od nás. Nejde o […]

Cílení příspěvků na specifické publikum

Facebook testuje další zlepšení možností cílení příspěvků. Tentokrát jde o rozšíření možnosti zaměření na specifické publikum. FB stránky v angličtině již mají úpravu nasazenou, časem by měla přijít řada i na ostatní profily. Proč řešit cílení příspěvku Do přeplněných News Feedů uživatelů Facebooku není snadné se dostat. Příspěvky firemních i jiných stránek, skupin či uživatelů […]