Novinky ze světa Facebooku a sociálních sítí

Komunikační strategie pro Facebook profil

K čemu je dobrá komunikační strategie pro firemní Facebook profil? Co obsahuje, jak ji využít a v jakých verzích se nabízí? Na tyto otázky ohledně komunikační strategie pro FB marketing zkusíme dát odpovědi. Obsah a forma komunikační strategie pro FB Dle našeho názoru každý FB profil, který má na sociální síti marketingové ambice, musí mít […]

FB školení – Facebook pro uživatele (mládež a dospívající)

Na základě poptávek ze vzdělávacích zařízení a kurzů pro mládež a dospívající jsme do naší nabídky zařadili nové školení – Facebook pro uživatele. Proč FB školení pro uživatele? Samozřejmě, že mezi nejrůznějšími FB kurzy nabízenými na našem trhu převládají kurzy pro marketéry, kteří chtějí Facebook použít pro svoji práci v online marketingu. Proč tedy zavádíme školení […]

Facebook nebo Twitter – kde dělat placenou reklamu?

Byl jsem osloven redaktorem serveru www.podnikatel.cz, který zpracovával srovnání sociálních sítí Facebook a Twitter, k poskytnutí komentáře. Rád bych na tento článek upozornil, protože si myslím, že je to zdařilá a celkem objektivní kompilace názorů Social Media marketérů. Pokud zvažujete placenou reklamu a vybíráte místo, určitě stojí za přečtení. Článek se srovnáním Facebook nebo Twitter naleznete zde. Facebook […]

Skutečná hodnota facebook fanoušků – vyplatí se?

Marketéři i majitelé firem delší dobu diskutují o skutečné hodnotě facebook fanoušků. Jestli se investice do práce s fanoušky vyplácí a jestli se nevyplatí víc investovat do jiné formy marketingu. Již víme, že návratnost investic do marketingu na sociálních sítích je delší než u jiných online možností, jakými je například PPC reklama. Na druhou stranu […]

Nové možnosti cílení reklam na FB

Od té doby, co jsme napsali příspěvek o možnostech cílení FB reklam, uplynul již více než rok. Samozřejmě Facebook a jeho vývojáři za ten čas posunuli možnosti cílení dále, a proto teď projdeme některé ze zajímavých nových možností cílení reklam a inzerátů. Cílení dle operačního systému, přístroje či prohlížeče Zejména ty mobilní aplikace, které jsou […]

Jak na zapojení FB fanoušků – zvyšte engagement!

Všichni kdo nějakým způsobem marketingově řešíme Facebook, se zabýváme otázkou, jak zvýšit engagement (neboli zapojení) fanoušků. Na FB stránkách firem bývá relativně často k vidění situace, že příspěvek má malou interakci, nebo dokonce žádnou. Pokud příspěvky vidí na základě statistik hodně fanoušků, ale komentováním, lajkováním či sdílením reaguje jen mizivý zlomek, někde je problém. Jak tedy […]

Cílová skupina maminek na FB hýří aktivitou

Říká se, že mateřská dovolená by se neměla nazývat „dovolenou“, protože člověk se na ní celý den nezastaví a o nějakém odpočinku nemůže být řeč. Studie Facebooku ovšem naznačují něco jiného a pro některé marketéry zajímavého… Aktivní matky na sociální síti Matky jsou jednou z nejaktivnějších skupin na Facebooku vůbec. Častěji komentují, lajkují, zveřejňují svoje statusy […]

Změna designu Facebook stránek – směr mobily!

Od Facebooku jsme si už zvykli na častější změny, než je tomu na jiných platformách. Během tohoto období (polovina března) došlo ke změně, kterou jste si jistě všimli – změně designu. Vzhled FB stránek pokračuje jasným trendem směrem k mobilnímu zobrazení. Jako první proběhla změna vzhledu uživatelských profilů, nyní obdobným vývojem prošly i stránky (pages). Jeden […]

Cena za správu profilu na Facebooku – interní vs. externí

Obecně panuje přesvědčení, že správa Facebooku vyjde levněji, když si ji firma nebo subjekt dělá samostatně, interními silami. Když ale započítáte všechno, nemusí to tak nevyhnutně vždy vyjít. Jaké faktory tedy ovlivňují cenu za správu profilu a co patří na misky vah v souboji interní vs. externí? Náklady na práci a pracovní čas Interní kapacity i […]

Správce stránky na Facebooku – externista nebo interní kapacity

Když se rozhodnete komunikovat na Facebooku, založíte si stránku (page) a začnete uvažovat, kdo by se měl o ni starat. Na řadu přichází otázka volby vhodného správce FB stránky. Můžete volit mezi externistou (firma nebo jednotlivec) a interními kapacitami. Jak už to bývá, obojí má svoje výhody i nevýhody. Externí správa FB profilů Volba externího […]