Novinky ze světa Facebooku a sociálních sítí

Reference: Psaní článků (copywriting)

Děkujeme společnosti TORY E-SHOP s.r.o. za souhlas se zveřejněním naší společné práce jako reference. Firma provozuje specializovanou microsite (menší webovou stránku pro podporu prodeje konkrétní služby či produktu) zaměřenou na online zakládání nových firem. Zakládají na zakázku společnosti s. r. o. i a. s. a nabízejí i řadu dalších souvisejících služeb. V rámci této spolupráce […]

Jak natočit zajímavé video na Instagram?

Asi před dvěma lety jsme zde psali článek na téma „Jak tvořit videa pro Facebook stránku„. Mezitím začalo více firem a podnikatelů tvořících vizuální obsah být aktivními také na Instagramu. Jde o dobrý způsob, jak doplnit své marketingové aktivity o další sociální síť. I když publikum firem na Instagramových profilech je obvykle do značné míry […]

Facebook obchod – eshop na FB stránce

Post Image

Facebook již nějakou dobu nabízí možnost vytvořit a provozovat obchod na FB stránce firmy nebo organizace. Funkce obchodu navíc dále rozvíjí a vylepšuje. Pomocí FB obchodu lze na Facebooku a Instagramu prezentovat a prodávat položky obdobně jako na klasickém eshopu. Jak vypadá Facebook obchod? Na Facebookové stránce firmy či organizace lze na několik kliknutí aktivovat […]

Reference: Zadání webu TIC Cheb

Děkujeme městu Cheb za souhlas se zveřejněním naší společné práce v letošním roce jako reference pro naší službu tvorby zadání webu! V rámci této zakázky jsme přispěli k realizaci projektu nového webu pro TIC Cheb (Turistické infocentrum Cheb). Vytvořili jsme pro Městský úřad Cheb kompletní zadání webu, které bylo následně použito pro vypsání výběrového řízení […]

Marketingový výzkum na Facebooku

Každý marketér, online i tradiční, potřebuje pro svou práci informace o svých zákaznících nebo cílové skupině. Potřebuje mít povědomí, jaké mají potřeby, přání či požadavky. Někdy může stačit intuice a použití selského rozumu. U komplexnějších problémů či rozhodnutí může být ale lepší se opřít o tvrdší data a informace. Marketingový výzkum je určitě dobrou volbou, […]

Využití soutěže na Facebooku

Soutěž na Facebooku je určitě zajímavé zpestření pro fanoušky firemního profilu či FB stránek města nebo organizace. Základem je pohlídat si, že zamýšlená soutěž je v souladu s pravidly Facebooku, jinak hrozí postih. Neméně důležité je zvážit čeho se má využitím soutěže dosáhnout. Organizovat soutěž jen proto, že to dělá konkurent nebo populární značka nemusí […]

Zadání webu – co by mělo obsahovat?

Cílem zadání na tvorbu webových stránek je, aby potenciální zhotovitelé webu dostali jasnou představu o rozsahu webu a požadovaných funkcích. Jde o dosažení minimalizace rozdílů mezi představami na obou stranách – zákazníkem tvorby webu a zhotoviteli webu (programátory, designéry, konzultanty a další specialisty). Co by zadání mělo obsahovat? V tomto článku najdete několik základních informací, […]

Jak tvořit videa pro Facebook stránku?

Video je jedním z typů příspěvků, které správci stránek na Facebooku mohou tvořit a zveřejňovat. Ať už jde o FB profil pro firmu, město či organizaci, videa mají ze všech typů příspěvků v průměru nejvyšší schopnost přitáhnout zájem lidí. Jsou tedy dobrým prostředkem pro oslovení fanoušků Facebook stránek. Jak ale správně natočit video a kam […]

Reklamy se špatným hodnocením Facebook zdraží

Uživatelé Facebooku mohou poskytnout zpětnou vazbu na reklamy, které je zaujaly a u kterých provedli konverzní akci (např. nakoupili na eshopu, zhlédli video apod). FB bude dokonce uživatele přímo vybízet k tomu, aby hodnocení udělili. Pokud bude mít reklama špatné hodnocení, bude pro objednatele dražší a zobrazí se méně lidem. Jak se hodnotí kvalita reklamy? […]

Neodkazujte na Facebooku na weby kopírující obsah

Kopírování článků a obsahu obecně z jednoho webu na druhý je bohužel smutnou praxí. Když správci webu nemají čas nebo chuť tvořit vlastní obsah, jednoduše si najdou na internetu webovou stránku (často konkurenční nebo z obdobného oboru) a obsah kopírují na svůj web. Google se s tímto snaží bojovat a penalizuje weby s „kradeným“ obsahem […]