Hashtagy na Facebooku
- Čvn, 29, 2013
- SOMAPS Consulting s.r.o.
Od poloviny června (přesněji 12.6.) zavedl Facebook možnost využívání tzv. Hashtagů. Co je to vlastně ten „hashtag„? Je to značka, kterou můžete použít, když budete mluvit o nějaké obecně známé věci (například o události, celebritách nebo veřejných tématech). Když tedy napíšete ve svém příspěvku třeba #NBAFinále, vytvořili jste hashtag. K čemu jsou dobré hashtagy na […]
Cílení inzerátů na FB
- Čvn, 13, 2013
- SOMAPS Consulting s.r.o.
Jaké jsou možnosti cílení inzerátů na FB a jak svoji reklamu správně cílit? Tomu se budeme dnes věnovat. Správné cílení inzerátů na cílovou skupinu je velmi důležité, protože oslovení nesprávných uživatelů nebude efektivní, i když k němu využijete vhodný inzerát. Nevhodně cílená kampaň vám fanoušky a potažmo zákazníky nepřivede. Pokud se chcete zaměřit na cílenou […]
Formáty reklam na Facebooku
- Kvě, 20, 2013
- SOMAPS Consulting s.r.o.
Posledně jsme si vyjmenovali formáty reklam na Facebooku, které můžeme pro své online aktivity využít. Nyní se na tyto reklamní formáty FB podíváme podrobněji. Klasická reklama – inzerát Nejběžnější je klasický reklamní formát, který motivuje uživatele k návštěvě jiného webu. Nevýhodou může být směřování mimo prostředí FB, na externí cílový web, protože uživatel se bude chtít […]
PPC kampaně pro FB neboli Facebook Ads
- Kvě, 10, 2013
- SOMAPS Consulting s.r.o.
Facebook nabízí četné možnosti reklamy, která může pomoct vašim online marketingovým cílům. Pokud na sociální síti aktivně působíte, může být vhodným doplňkem vašich aktivit. Pokud jinak na FB aktivní nejste a chcete pouze přitáhnout uživatele na svůj vlastní web, můžete oproti jiným reklamním systémům (Google AdWords, Sklik nazývaných podle způsobu placení jako PPC) narazit na […]
Zapojení fanoušků na FB aneb zvýšení „mluví o tom“
- Dub, 15, 2013
- SOMAPS Consulting s.r.o.
Jedním z nejdůležitějších úkolů pro marketing na sociálních sítích je zapojení fanoušků do dění na profilu. Na Facebooku nám míru zapojení s určitým omezením vyjadřuje statistika „mluví o tom“. Posledně jsme si definovali základní pojmy jako jsou počet fanoušků, zapojení a dosah. Kouzelné mluví o tom na FB Pro každého marketéra, který se snaží o […]
Počet fanoušků vs. mluví o tom pro facebook
- Bře, 12, 2013
- SOMAPS Consulting s.r.o.
Zajímá vás rozdíl mezi počtem fanoušků vašeho profilu na facebooku a počtem lidí, kteří o tom mluví? Chcete si zvýšit počet fanoušků nebo dosáhnout na víc uživatelů? Shrňme si nejdříve pojmy a projděme si jejich význam pro online marketing. Tomu, jak zvýšit zapojení fanoušků a související statistiku „mluví o tom“, se budeme věnovat příště. Jaký […]
Proč právě Facebook?
- Úno, 10, 2013
- SOMAPS Consulting s.r.o.
Proč ze všech sociálních sítí, které aktivně využívají obyvatelé České republiky zvolit právě Facebook? Kvůli čemu marketéři řeší profily na této síti? Nejlépe by to mohlo ukázat několik čísel… Statistiky využívání Facebooku v ČR: Internetová populace v ČR je dle statistik přibližně 5,6 mil. uživatelů – 80% z toho jsou lidé v produktivním věku Z […]
Start facebook poradce
- Led, 31, 2013
- SOMAPS Consulting s.r.o.
Samozřejmě tím máme na mysli začátek webu smmporadce.cz, který tímto startuje svůj provoz. Se správou Facebook stránek a profilů už máme o několik let delší zkušenosti. Záměrem této sekce webu bude přinášet několik stručných novinek a aktualit psaných blogovým stylem o dění ze světa Social Media Marketingu a Facebooku. Takže startujeme!